[ c l o s e ]


Doktor Gatal Dirakam Cabul Pesakit Di Itali ( Video ).

Posted by Unknown in

Selepas beberapa aduan daripada pesakit, seorang krew TV telah membuat penyiasatan mengenai seorang doktor di Itali yang dikatakan mencabul pesakit wanitanya.

Video yang dirakam ini menunjukkan doktor ini menyuruh pesakit lantar di atas katil pemeriksaan. Dia kemudian mencium serta melakukan beberapa perkara yang kurang sesuai. Dia juga kedengaran berbisik dengan pesakit tersebut dengan 'I kiss with the right mouth' and 'stay still. I won’t make you pregnant this way' while touching the woman's body.

Walaupun beberapa kali pesakit tersebut menolaknya, dia tetap kembali dan mencium pesakit tersebut lagi.




 Video :


Kemudian apabila krew TV tersebut menanyakan doktor tersebut mengenai perkara tersebut dan menunjukkan bukti, dia terus menyerang krew tersebut serta seorang pemberita. 





Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments:

.