[ c l o s e ]


Menarik ! 10 Wanita Paling Cantik dan Punyai Tubuh Mantop Dari Negara Arab

Posted by Unknown in

Dunia hiburan di negara- negara Arab ternyata tidak kalah gemerlap dibanding negara lain. Kegemerlapan ini ditunjukkan oleh gaya hidup , mode, dan tingkah laku para selebritisnya . Dari sekian banyak wanita yang berkecimpung di dunia hiburan disana , muncul 10 wanita yang disebut- sebut paling sexy dan bahkan dikenali sebagai selebriti dunia . Di bawah ini adalah gambar dan profil singkat mereka ( bermula dari urutan ke 10).

10. jenna Dewan
Jenna adalah wanita kelahiran Lebanon . Ia memulakan kerjaya sebagai penari di untuk Janet Jackson dan Riky Martin , dan kemudaian dia menjadi model video klip Justin Timberlake dan Mandy More . Pada 2006 ia menjadi pemain drama Steup Up bersama suaminya Channing Tatum .

9. karima Adebibe

Karima Adebibe menggegarkan dunia hiburan pada 2006 ketika ia dipilih sebagai model di video game Lara Croft ( wanita ketujuh untuk peranan itu ) . Wanita berdarah campuran Maghribi , Iran, dan Yunani ini tidak diragukan lagi memiliki charisma dan tubuh yang Athletic .

8. may Hariri
May Hariri adalah penyanyi dan menduduki peringkat pertama senarai wanita tersexy di Lebanon. Ia memulakan kerjaya sebangai penyanyi pada 2004 dengan merilis hitsnya yang berjudul " Ha Sahhar Ouyounou " . Sampai sekarang, May Hariri sudah mempunyai 5 album yang laris di pasaran. 

7. Haifa Wehbe


Haifa Wehbe disebut- sebut sebagai Madonnadi negara Timur Tengah. Bintang pop berasal dari Lebanon ini memulakan kerjaya sebagai model pada usia remaja. Saat berusia 16 tahun, ia digelar Miss Lebanon Selatan. Pada tahun 2006 beliau dilantik sebagai penyanyi pembukaan konsert 50 Cent di Beirut . Pada tahun yang sama ia juga dinobatkan sebagai 50 Most Beautiful People oleh majalah People.


6. nadine Njeim

Nadine Njeim adalah Miss Lebanon 2007. Ia menyukai sukan ekstrem , membaca, dan bernyanyi lagu jazz. Jiwa sosialnya tinggi kerana ia menjadi salah satu tenaga perubatan Palang Merah Lubnan.

5. Valerie Dominguez
Valerie Dominguez lahir di Syria, namun beliau berhijrah bersama keluarganya ke Colombia. Pada tahun 2005 wanita berdarah campuran Syria dan Lebanon ini meraih Miss Colombia dan menjadi wakil negara itu di Miss Universe 2006.

4. leila Bekhti
 

Leila Bekhti mulai dikenal dunia semenjak berperanan sebagai wanita muslim di film Perancis berjudul Quais de Seine. Wanita berusia 25 tahun berasal dari Algeria ini mendapat penghargaan Gran Jury pada Festival Filem Cannes 2006 sehingga ia menjadi utusan rasmi Perancis di Oscar 2006. Semenjak itu , badan sexy- nya sering menghiasi majalah- majalah hiburan dunia .

3. Yamila Diaz- Rahi
 

Yamila Diaz- Rahi adalah artis keturunan Lebanon dan Sepanyol . Ia lahir dan dibesarkan di Argentina, dan memulakan kerjaya sebagai model. Sampai sekarang, wanita sexy ini sering menghiasi majalah ternama seperti Harper Bazaar, Marie Claire , Glamour, and Elle . Yang fenomenal adalah ia 8 kali menjadi model majalah Sports Illustrated . Dengan rambut panjang , bibir merekah , dan tubuh yang seksinya , Yamila disebut- sebut sebagai wanita paling cantik.

2. hoda Fadel
Hoda Fadel adalah model dan pengacara ternama di Lebanon. Pada 2008, ia menjadi pengacara di acara Candy Girl untuk stesen Rotana Music TV. Yang menggemparkan , ia dikenal sebagai wanita pesta tahun ini di mana ia sering menari- nari separuh bogel.

1 . Rania Al Abdullah
Rania Al Abdullah adalah ratu Jordania. Ia merupakan salah satu wanita yang menakjubkan kerana pintar , memperjuangkan pendidikan, dan hak- hak wanita di negaranya. Dan tentunya , ia bertubuh seksi walaupun usianya sudah 39 tahun...
Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments:

.