[ c l o s e ]


No Dogging" Bengang Kerana Orang Sering Buat Projek Depan Rumahnya

Posted by Unknown in


Muak terhadap pemandu kereta yang seering memberhentikan kereta di depan rumahnya, dan melakukan hubungan seks di dalam kereta , membuat Marie Owen (27) memutuskan untuk memasang tanda peringatan ` No Dogging ` di halaman depan rumahnya.

Setelah tinggal selama beberapa bulan di Bransley , Yorkshire Selatan , London, Marie kerap merasa jengkel oleh para pemandu yang memberhentikan kereta di depan rumahnya, dan nekad untuk melalukan hubungan seks.

Aksi yang dilakukan ibu tiga orang anak ini bukan tanpa alasan. Mengingat usia semua anaknya yang masih relatif kecil, ia tidak mahu anak -anaknya melihat aksi tidak senonoh yang terjadi di halaman depan rumahnya.

"Saya sering melihat keluar tingkap . Selalu ada kereta parkir di situ. Saya dapat melihat jelas aksi yang dilakukan di dalamnya, jelas seperti melihatnya di siang hari. Saya merasa jijik. Itu terjadi tepat di luar rumah saya, sementara anak -anak saya sedang tidur di dalam, "ujar Marie Owen , seperti dipetik dari Daily Mail, Rabu ( 25/9/2013 )


Marie menambah , ia tidak mahu ketika anak-anaknya, Phoebe (5) , Chloe ( 3), dan Andrew (2) , melihat aksi nekad itu . Jelas , hal seperti itu lebih baik jangan sampai terjadi , daripada ia bersusah payah menjelaskan kepada semuanya.

Akhirnya beliau memasang tanda ` No Dogging ` yang ertinya ini bukan kawasan untuk berhubungan seks, Marie Owen memasukkan kalimat , 'Ini adalah persekitaran rumah kanak-kanak , bukan tempat untuk berbuat sumbang . Miliki sedikit rasa hormat ! ' . Di akhir tulisan itu , ia menambahkan emoticon senyum, dan cacian ` kau kotor, bitch! ' . Tapi ternyata , cara itu tidak berkesan sama sekali. Sebab , tulisan itu dicuri oleh orang yang tidak bertanggung jawab.

Pekara itu tidak membuat Marie diam. Ia masih terus melakukan aksi dengan memasang tanda ` No Dogging ` di depan rumahnya. Kali ini, kedudukannya jauh lebih tinggi dari kedudukan sebelumnya .
"Kali ini saya menggunakan kerusi untuk meletakkannya di paling atas. Dengan begitu, tidak ada seorang pun yang akan dengan mudah membuangnya , " tambahnya.

Ada pun peringatan kedua itu berbunyi , ' Jangan buangkan tanda ini. Pekara seperti ini tidak menyakiti siapa pun . Beberapa orang mempunyai rasa hormat . Jika anda tidak menyukai cara saya, anda salah! '

Aksi keduanya itu membuahkan hasil yang cukup ketara. Marie Owen mengatakan, ia melihat terjadinya penurunan terhadap kenakalan pemandu yang memberhentikan kereta di depan rumahnya setiap malam.

Kini yang dikhuatiri Marie bukanlah anak -anaknya lagi . Tapi, ia bimbang pemandu itu mencari lokasi lain untuk melakukan tindakan tidak senonoh itu .


Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments:

.