[ c l o s e ]


Kerana Pembedahan Plastik, Model Cantik Ini Jadi Menakutkan (6 Gambar)

Posted by Unknown in

Seorang model yang berasal dari Nottingham, England, Laura Summers (27 tahun) ketika sekolah sering di-bully oleh teman-temannya kerana penampilannya seperti lelaki padahal dia seorang perempuan asli. Dia sering dimalukan oleh rakan-rakan sekolahnya kerana saiz payudaranya yang kecil.


Beliau bertekad untuk melakukan pembedahan plastik untuk mengubah penampilannya pada usia 20 tahun. Sampai ke hari ini dia telah melakukan 18 kali pembedahan plastik dan menghabiskan kos sekitar 30.000 pounsterling, salah satunya pembesaran payudara, penyedutan lemak, operasi hidung, dan bibir.

Inilah urutan perubahan penampilan Laura selepas pembedahan dari masa ke masa:






Hasilnya memang memuaskan, kerana membuat dirinya kelihatan cantik dan sexy. Namun tindakan terakhirnya iaitu suntikan silikon pada bibirnya, mengakibatkan penampilannya langsung tidak cantik lagi..
Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments:

.