[ c l o s e ]


Wanita Menari Di Tepi Jalan Untuk Mencari Pasangan Hidup (3 Gambar)

Posted by Unknown in

Bertepatan dengan Hari Wanita, 8 wanita cantik bertopeng dan berstatus bujang berkumpul di pintu masuk pakir kereta bawah tanah. Wanita-wanita yang single lagi muda ini memutuskan untuk memperjudikan nasib ke tangan mereka sendiri.

Acara sebelum ini tak menarik dan menggoda gadis-gadis muda dan cantik ini berjoget dan memainkan lagu «Tuodiao» (telanjang) dari penyanyi Du Dewei, dan melemparkan pakaian mereka satu per satu, sehingga tinggal pakaian dalam mereka sahaja..

Gadis yang paling muda seawal usia 25 tahun dan yang tertua 35 tahun, dan kelihatan wanita yang baik-baik, berpendidikan, cantik, tapi belum mencari suami. Oleh kerana itu, gagasan strip-tease awam dibentuk.

Pada gambar mereka orang ramai dapat membaca profil mereka (31-36 tahun, lebih dari 1m70, berpendidikan ...) serta beberapa slogan-slogan (pemuda adalah tidak kekal, saatnya untuk mencintai, pasca 90-an, agak muda).



Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments:

.