[ c l o s e ]


[18PL] Perempuan Ini Menyesal Mempunyai P4yud4r4 Yang Besar (4 Gambar)

Posted by Unknown in


Seorang perempuan bernama Stephanie Fox mengaku mempunyai buah dada saiz besar bukan menguntungkan malah kesengsaraan yang di tanggung. Payudara yang saiznya 32 K membuat kehidupannya menderita. Demikian diberitakan The Sun, Jumat (23/3/2012).

Perempuan dari Glasgow, Scotland, ini tak mempunyai kekasih serta susah mencari pakaian yang tepat. Lebih parah lagi, setiap keluar dari rumah, para lelaki tak melihat matanya malah terus ke dadanya. Sementara itu, gadis-gadis mengatakan ia adalah bintang filem porno.

Yang lebih parah, akibat dadanya yang besar, perempuan berusia 21 tahun ini mengalami sakit belakang yang kronik. "Banyak perempuan yang ingin memiliki dada besar namun sebenarnya itu adalah mimpi buruk," katanya.

"Lelaki yang tertarik pada saya adalah jenis kurang bijak. Sangat sukar mencari lelaki melihat ke wajah saya ketika berbicara," ujarnya. Yang paling menjengkelkan bagi Stephanie, semua perempuan mengatakan payudaranya adalah palsu.

"Para perempuan berbisik dan mereka menggelengkan kepala ketika saya melintas di depan mereka. Katanya dada saya palsu," jelas Stephanie lagi.



Stephanie bersama adiknya yang memiliki ukuran dada sedang


Stephanie bersama perempuan pemilik dada natural terbesar di dunia

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments:

.