[ c l o s e ]


Gadis Ini Menangis Dan Berpeluh Bercampur Dengan D4r4h (4 Gambar)

Posted by Unknown in


Menderita penyakit yang pelik membuat Delfina Cedeno mengalami kehidupan yang sukar. Penyakit pelik yang dialami ia menangis dan berpeluh darah . Tidak hanya sakit , kelainan itu juga membuatnya tertekan kerana tidak boleh bergaul dengan normal .

Keadaan mengeluarkan darah itu dialami Delfina sejak 4 tahun lalu tanpa sebab . Tiba - tiba ia mengeluarkan darah dari kuku , pusat , kulit , hidung dan air matanya serta rambut gugur . Dalam keadaan paling parah , ia pernah mengeluarkan darah selama 15 hari hingga tubuhnya kritikal dan memerlukan pemindahan .

Gadis berusia 19 tahun ini pun kemurungan kerana keadaannya ini hingga cuba untuk bunuh diri tetapi gagal . Para doktor juga masih bingung dan baru percaya ketika ia menangis darah di hadapan mereka . " Semua orang takut jika disentuh maka aku akan berdarah dan menodai mereka , " ucap Delfina .

Kini doktor mencari punca dari keadaan Delfina tersebut yang diduga akibat sindrom sangat jarang bernama hematidrosis . Hal itu menandakan bahawa seseorang memiliki level adrenaline 20 kali ganda lebih tinggi daripada normal . Saat stres sedikit saja boleh mencetuskan tekanan pada saluran darah di sekitar kelenjar peluh sehingga naik ke kulit keluar sebagai peluh bercampur darah .


Namun Delfina diberi terapi untuk mengatasi tekanan untuk mengurangkan pendarahan . Untunglah keadaannya bertambah baik selepas bertemu dengan Recaris , kekasih hati yang kini menjadi tunangnya . " Aku masih berdarah namun untung ada Recaris , ia membuatku merasa tenang kerana akan selalu melindungiku , " tutur gadis yang tinggal di Veron , Republik Dominican .


Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments:

.