[ c l o s e ]


Kerana Tampan Lelaki Keturunan Arab Diusir Dari Arab Saudi (3 Gambar)

Posted by Unknown in


Beberapa bulan yang lalu ramai diberitakan di media tantang tiga lelaki berasal dari Abu Dhabi , Emiriah Arab ( UAE ) yang ditangkap dan di usir dari Saudi kerana ketiga lelaki tersebut terlalu tampan .

Salah satu daripada tiga lelaki tersebut adalah Omar borkan Al Gala , seorang jurugambar fashion , pelakon dan penyair Emiriah Arab . Saat itu banyak orang yang ingin tahu siapa ketiga pemuda tersebut .

Waktu itu team zamrispoon juga berusaha untuk mencari siapa ketiga lelaki tersebut tapi tidak mendapatakan gambar dari ketiga lelaki tersebut . Kini beredar beberapa foto milik salah satu ketiga lelaki tersebut iaitu Omar borkan Al Gala .

Salah satunya adalah yang di terbitkan oleh laman nairaland.com , dengan tajuk " Deported From Saudi - Arabia For Being Too Handsome " . Berikut ini adalah beberapa foto milik Omar borkan Al Gala yang diambil dari laman facebook miliknya " https://www.facebook.com/OmarBorkanAlGala "



Sumber: zamrispoon
Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments:

.