[ c l o s e ]


Rupanya Britney Spears J4r4ng Me m4k4i 8r4

Posted by Unknown in


Bintang penyanyi pop Britney Spears kelihatan mengenakan tank top berwarna hijau dan tanpa mengenakan bra saat berjalan dengan membawa segelas minuman Starbucks pada 28 Januari 2013.


Dengan mengenakan gaun pendek berwarna coklat tipis, Britney Spears berjalan disekitar Los Angeles pada (19/1) tanpa mengenakan bra sehingga dadanya dapat dilihat dengan jelas.


Britney Spears telah mengatakan pada majalah Elle di edisi Oktober 2012 bahawa dirinya sangat menyukai berpakaian dengan memakai seluar jeans dan tank top atau baju yang dianggap selesa ketika berjalan.


Penyanyi lagu "Toxic" Britney Spears kelihatan berjalan di jalan London dengan mengenakan tank top pendek berwarna ungu tanpa menganakan pakaian dalam sehingga dadanya dapat dilihat dengan jelas.


Dengan rambut dikuncir, mengenakan tank top pendek berwarna ungu tua, Britney Spears kelihatan sedang berjalan dengan membawa segelas minuman Starbucks pada 28 Februari 2010.


Penyanyi seksi Britney Spears kelihatan keluar dari Calabasas, California dengan membawa segelas minuman kopi, 2 Ogos 2010. Britney kelihatan mengenakan tank top berwarna ungu ketat tanpa mengenakan bra ketika berjalan di jalan raya California.
Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments:

.