[ c l o s e ]


PRAMUGARI TERLAMPAU

Posted by Unknown in



Masih ingat lagi tak dulu pernah kecoh pasal pramugara MAS ada buat video seks tajuk dia PRAMUGARA TERLAMPAU? Serius aku tengok ramai gila member aku ada cerita tu. Aku sorang je takde. Ape barang layan Pramugara Terlampau, orang layan la PRAMUGARI TERLAMPAU la.HAR HAR HAR. Percaya tak aku siap tengok dengan mak aku lagi. Semua ni pengaruh dari mak aku jugak. Nasib baik awek dalam dalam citer tu mantap. Mantap dari segi lakonan mutu persembahan.............. Oh lupa nak kasi tahu, citer yang aku layan dengan mak aku tu tajuk die Awan Dania..:D

Tetibe aku pikir, kalau sekarang pramugari semua cun-cun, macam mana lak rupa pramugari dulu-dulu dress up. Adakah dorang huduh gila pasal tak reti berfesyen tak pun mungkin lagi style dari sekarang. So korang judges la sendiri. Jom kita tengok gambar-gambar ni.



















Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments:

.