[ c l o s e ]


SUAMI ISTERI BUAT 5EK5 DI TAMAN DEPAN ANAK! -6 GAMBAR

Posted by Unknown in

SUAMI ISTERI BUAT SEKS DI TAMAN DEPAN ANAK! - 6 GAMBAR-Gila! Kalau anda biasa melihat perlakuan sumbang berpelukan anak muda di Malaysia di taman bunga atau rekreasi, anda mungkin tidak jumpa perlakuan di bawah ini di mana-mana.

Sepasang suami isteri (rasanyalah kot) dirakamkan sedang melakukan perlakuan lucah di sebuah taman bunga tanpa segan silu.

Pasangan wanitanya dilihat sedang bertenggek di atas riba lelaki tersebut sambil berlaku sedikit henjutan yang konsisten.

Agak mengejutkan, perlakuan mereka itu dilakukan dihadapan seorang budak lelaki yang dipercayai anak mereka. Budak lelaki tersebut dilihat bermain-main seorang diri ketika ibu bapanya sibuk ‘berhenjutan’.









Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments:

.